czwartek, 21 kwietnia 2016

Wyzwanie #8 Romantycznie, słodko z uczuciem w kolorze mięty z Cherry Craft pl.

Witajcie!
Towarzystwo Dobrej Zabawy zaprasza do kolejnego ciekawego wyzwania...
Przygotowaliśmy dla Was tablicę inspiracyjną :)
Temat szeroki jak rzeka...inspiracją mogą być dla Was wzory, 
kolory i tak naprawdę wszystko co znajduję się na tablicy!
A więc kochani do dzieła!Termin zgłaszania prac jest do 11 maja.


Oto inspiracje naszych projektantek:

 Dagmara

Magda


Bożena


Ewa




Agnieszka:


Sponsorem nagrody w naszym wyzwaniu jest Cherry Craft



A oto wspaniała nagroda dla zwycięzcy:




Serdecznie Zapraszamy!

6 komentarzy:

  1. czy Wy zwariowaliscie?? jak można robić tak niesamowicie kuszący, hipnotyzujący board. To mi sie w nocy przysni i nie da spokoju! Muszę coś skleić:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie da spokoju, to już musisz :))) W każdym razie bardzo na to liczymy ;)

      Usuń
  2. uwielbiam miętę , super inspiracje zacieram ręcę do pracy

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten kolor, ale i zapachy i smaki mięty- mam przypadkowo niepublikowaną pracę w kolorze miętowym- wczoraj wieczorem tworzyłam, z resztek (by nie wyrzucać)- zatem może to być notes przeze mnie szyty? Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje pierwsze zgłoszenie źle podlinkowałam, dlatego zgłosiłam pracę ponownie na pozycji 28.
    Proszę o usunięcie pierwszego zgłoszenia ( a szkoda, bo miało taki fajny numer - 13)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że to zauważyłaś i zgłosiłaś pracę jeszcze raz. Jeśli sama nie możesz usunąć zgłoszenia, niech zostanie, a my weźmiemy ten błąd pod uwagę przy głosowaniu ;)

      Usuń