piątek, 4 sierpnia 2017

Kartka na rocznicę - czyli lift Ewy S. raz jeszcze

Kto jeszcze nie dołączył do naszego ostatniego liftowego wyzwania? Chcę Was dziś zachęcić do tego, byście spróbowali zabawy z przepiękną kartką Ewy S. Macie na to jeszcze kilka dni!


Pierwsze, co przykuło moją uwagę w tej kartce, to zegar. Wiedziałam, że ten motyw musi pojawić się i w mojej wersji. Był on tym bardziej na miejscu, gdy postanowiłam wykorzystać wzór Ewy przy tworzeniu pamiątki na 30 rocznicę matury pewnej żeńskiej klasy.


Jak widzicie, moja wersja kartki jest nieco prostsza, mniej kolorowa, "czystsza" od oryginału (oj, nie lubię chlapać i brudzić... choć pokusiłam się o odrobinkę gesso tu i tam). Nie jest to też składak, to prawie zwyczajna kwadratowa kartka. Eksperymentujcie - ta praca daje ku temu naprawdę fajne możliwości!

Stwórzcie własne prace inspirowane kartką Ewy i pochwalcie się nimi w naszym wyzwaniu!

Pozdrawiam wakacyjnie...


1 komentarz:

  1. Super lift, to prawda pracę Ewy można na wiele sposobów interpretować 😃

    OdpowiedzUsuń